محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

اره نواری فولاد بر ماشین سازی ایمانی

تولید کننده دستگاه های اره نواری تمام اتوماتیک

چگونه یک دستگاه منبت کاری اره مویی درست کنید این کار را خودتان انجام دهید

  • دوشنبه 14 بهمن 1398
  • مقالات

اره منبت کاری اره مویی رومیزی برای هر صاحبی که برای مقابله با کارهای خانه به تنهایی استفاده می شود یک امر ضروری است. مخصوصاً اره های برقی برای ساکنان بخش خصوصی ، دوستداران کار دستی و استراحت کشور مناسب هستند. مدل برقی دسکتاپ به اندازه کافی از نمونه اولیه خود یعنی یک اره برقی معمولی فاصله گرفته است. اره منبت کاری اره ای برش ، برش آن را آسان تر و سریع تر می کند ، و این نیز به معنای بهبود کیفیت نیست.

مفهوم اره منبت کاری اره مویی رومیزی

اره منبت کاری اره ای است که با حرکات متقابل تیغ اره مشخص می شود و به عنوان یک بدنه عمل می کند. این اسکی ، طراحی شده برای هدایت تیغ اره هنگام حرکت در امتداد سطح مورد پردازش ، و حرکات با فرکانس در دقیقه تا 3000 لرزش انجام می شود.

این ابزار در سال 1946 اختراع شد. خالق آن آلبرت کافمن است که سوزن را در چرخ خیاطی با تیغه جایگزین کرد. ابزار فروش در سال 1947 ظاهر شد. اره منبت کاری اره ای دستی دارای یک سکوی با یک سکوی مسطح و یک دسته است. تفاوت اصلی بین یک اره برقی با یک دستی در عملکرد و کیفیت بیشتر برش آن است.

چگونه یک دستگاه منبت کاری اره مویی درست کنید این کار را خودتان انجام دهید

در داخل یک موتور الکتریکی و مکانیزم ویژه ای است که تیغه را هدایت می کند. در اره های ثابت ، هیچ دسته ای وجود ندارد ، و سکو در بالای آن قرار دارد. در قسمت جلوی مکانیسم یک راهنما وجود دارد ، در قسمت پایین یک وب جمع شده وجود دارد که حرکت می کند و باعث ایجاد بریدگی می شود.

این ابزار به شرح زیر عمل می کند: یک پرونده برای اره میز با اطمینان به همراه گیره های موجود در اسلاید ثابت شده است. حرکات برگشتی فرکانس حداکثر 3000 سکته مغزی دارند و قابل تنظیم هستند. پلتفرم پشتیبانی به اره منبت کاری اره مویی اجازه می دهد تا روی قسمتی که بریده می شود تمرکز کند ، بنابراین کار بسیار دقیق انجام می شود.

 هدف اره منبت کاری اره مویی دسکتاپ

منبت کاری اره مویی یک بخش جدایی ناپذیر از هر کارگاه و هر عاشق است. پرونده نازک او با موفقیت می تواند تخته سه لا ، مس ، آهن ، تخته های ضخیم ، برنج ، فولاد را تقسیم کند. ابزارها با موتور ، پا یا موتور درایو عرضه می شوند و از تولید بیشتری برخوردار هستند. اره منبت کاری برقی برای وصال ، نجار نجاری ، طراحان مبلمان ، کارگران خشک کن ساخت قطعات پیچیده کاملاً ضروری است.

یک اره برقی برقی می تواند برش های مستقیم و خمیده روی قطعات کاری با شکل پیچیده و انواع ورق های مختلف را بدون ایجاد مزاحمت برای کانتور خارجی انجام دهد. بیشتر اوقات ، اره منبت کاری اره برقی برای برش تخته های چوبی و چوبی ، ارقام با طرح پیچیده ای از ورقه ورقه ، صفحات پلاستیکی و همچنین برای برش ورق های فلزی استفاده می شود.

اره منبت کاری اره مویی برقی دسکتاپ برش هایی تمیز از شکل پیچیده را انجام می دهد و با کوچک کار می کند.

  جزئیات با توجه به موقعیت پایدار و ثابت در حین کار ، دقت برش بالایی حاصل می شود. این پرونده به لطف سیستم تنشی و راهنماهایی که اره منبت کاری اره ای فاقد آن است ، دارای یک سکته مغزی پایدار است. اندازه بزرگ جدول باعث پایداری آن می شود ، بنابراین دقیقاً جهت برش مشخص مشاهده می شود.

انواع اره برقی

تا به امروز ، انواع مختلفی از اره برقی در بازار ابزار قدرت ارائه شده است که از لحاظ ماهیت کاربرد ، مشخصات فنی ، نوع منبع تغذیه و ویژگی های طراحی متفاوت است. در فروشگاه های ساخت و ساز می توانید برای هر سلیقه و بودجه یک اره منبت کاری دسک تاپ خریداری کنید.

طبقه بندی با ویژگی های طراحی دشوار است ، زیرا هر شرکت تولیدی به دنبال ارائه محصولات خود با ویژگی هایی است که برای تسهیل و بهبود عملکرد ابزار طراحی شده است. از این نظر یک پارامتر مهم شکل دسته است.

دو نوع قلم مستقر شده است - قارچ و D شکل. یک اره منبت کاری اره ای با دسته اصلی به یک عمل یک دست نیاز دارد. این امکان استفاده از اره منبت کاری را افزایش می دهد ، با این حال ، کمی بر کیفیت برش مواد تأثیر می گذارد.

انواع اره برقی

دسته های قارچ به صورت قارچ پیشنهاد می کنند که بعد از ثابت کردن قطعه کار برش ، برش های دقیق تری را هنگام نگه داشتن اره برقی با هر دو دست انجام دهید. انتخاب اره منبت کاری با شکل خاص قلم بستگی به قابلیت های مالی و ترجیحات شخصی خریدار دارد. شما باید اره ای را انتخاب کنید که کار با آن راحت تر باشد.

اره منبت کاری اره ای خانگی برای مصارف سنگین در نظر گرفته نشده است ، اما قیمت پایین اره منبت کاری شده و قدرت کافی برای نیازهای داخلی آنها را در خانه ضروری می کند.

اره های اره ای حرفه ای با مقاومت بالا در برابر سایش و امکان استفاده روزانه برای بسیاری از ساعت ها (حداکثر 8 ساعت) مشخص می شوند. قدرت قابل توجهی از چنین اره های برقی امکان پردازش مواد با ضخامت بزرگ را فراهم می آورد. تجهیزات پیشرفته و ویژگی های بهبود یافته در قیمت منعکس می شوند.

انواع اره برقی

اره منبت کاری های صنعتی نیز در بین اره های حرفه ای ، که با قابلیت سازگاری بیشتر با عملیات پیچیده و ویژگی های درایو مشخص می شوند - به عنوان مثال ، افزایش ولتاژ منبع تغذیه - از هم جدا هستند. مدل های صنعتی ماشین هایی هستند که برای صنعت نجاری طراحی شده اند.

با توجه به نوع منبع تغذیه ، اره منبت کاری شبکه و باتری وجود دارد. مدل های شبکه از منبع تغذیه ولتاژ استاندارد تغذیه می شوند. اگر عملکرد برای شما مهم است ، پس باید یک ابزار قدرت را انتخاب کنید.

اره های برقی بی سیم استقلال را از وجود سوکت ها و تحرک بیشتر در حین کار فراهم می کنند. در هنگام خرید مدل باتری باید به نوع باتری توجه کنید. عملکرد پیشرفته در باتری های لیتیوم یونی ذاتی است. ظرفیت باتری مسئولیت مدت کار بدون شارژ مجدد است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اره نواری ، اره نواری فولاد بر با شرکت ماشین سازی ایمانی تماس حاصل فرمایید.

ماشین سازی ایمانی تولید کننده انواع اره نواری ، اره نواری فولاد بر آماده ارائه خدمت برای شما عزیزان می باشد.

ارسال نظر

  • (نمایش داده نخواهد شد)

* فیلدهای الزامی

جدیدترین مطالب