محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

اره نواری فولاد بر ماشین سازی ایمانی

تولید کننده دستگاه های اره نواری تمام اتوماتیک

مزایای اره منبت کاری اره مویی دسکتاپ

  • دوشنبه 14 بهمن 1398
  • مقالات

اره منبت کاری برقی دسکتاپ یک طراحی ثابت است ، بنابراین این نوع ابزار برش مزایای بسیاری دارد. مدل های مدرن می توانند با مواد چوبی با ضخامت 40-50 میلی متر کار کنند. اره باریک مانند یک بدن کار می کند ، که حرکات عمودی را انجام می دهد. با توجه به ویژگی های شکاف دندان ها و مکانیکی حرکت پرونده ، با بالا آمدن مواد برش داده می شود.

اره منبت کاری اره مویی مخصوص نیمکت به شما امکان می دهد قطعات تزئینی پیچیده را برش دهید ، برش های طولی ، راست ، شیب و عرضی ایجاد کنید. یک میز بزرگ به شما امکان می دهد تا قطعات بزرگ را پردازش کرده و برش هایی را در قسمت های کاری گسترده ایجاد کنید. چفت و بست قابل اطمینان ، قضیه را از لرزش های غیرضروری محافظت می کند و به شما امکان می دهد مواد را به خوبی قرار دهید، بنابراین موتور می تواند بدون اضافه بار کار کند.

از مزایای اره منبت کاری اره های بنچاپ می توان به دقت و شفافیت بریدگی ، ایمنی زیاد و سهولت در استفاده ، امکان تنظیم گسترده از مواد و قسمت مورد نیاز از قطعه کار برش اشاره کرد.

مزایای اره منبت کاری اره مویی دسکتاپ

اگر شما نیاز به قطع قطعات کوچک دارید ، یک اره منبت کاری دستی خیلی راحت نخواهد بود. بسیار سنگین است، بنابراین شما باید آن را با یک دست نگه دارید و قطعه کار را با دیگری راهنمایی کنید. اره منبت کاری اره مویی دسکتاپ عاری از این اشکال است. شاید ناراحتی بیش از حد بزرگ باشد و کار با قطعات بزرگ دشوار است.

میز اره نوعی دستگاه کوچک برای برش قطعات کار است. در صورت خرید اره برقی در فروشگاه ، به احتمال زیاد امکان انتخاب نیرو و تنظیم فرکانس حرکات اره وجود خواهد داشت. با این وجود ، شما می توانید ساده ترین اره منبت کاری دسکتاپ خانگی و خیلی سریع تهیه کنید. به یک اره منبت کاری دستی ، چندین پیچ ، یک تکه تخته سه لا با اندازه کوچک و تنها یک ساعت کار نیاز دارد.

تولید اره میز

اره منبت کاری اره مویی مرتب و سفارشی نسبت به کارخانه ساخته شده پایین نخواهد بود ، و از بعضی جهات حتی از آن پیشی می گیرد. اگر مواد لازم را داشته باشید ، مونتاژ چنین اره منبت کاری دشوار نیست. در مرحله بعدی ، ما یک طرح ساده از چنین دستکاری ها را شرح می دهیم.

ساخت اره منبت کاری اره مویی شامل اجزای زیر است: دسته ، دکمه سوئیچ ، واشر عایق ، سیم برق ، فریم ، نخ گرم کننده ، گیره پیچ و گوشواره. ابتدا باید یک قاب درست کنید. شما به یک لوله دره با قطر بیرونی تا دوازده میلی متر نیاز خواهید داشت.

همچنین می توانید از متبلولیت پایه با ضخامت حداقل ده میلی متر یا تخته سه لا ضخیم استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید ، هر چه این قاب سبک تر باشد ، استفاده از اره منبت کاری راحت تر خواهد بود. حتماً یک کانال تهیه کنید تا بتوانید سیم برق را در آینده قرار دهید. بهترین شکل قاب یکی است که یک طرف آن از 45 درجه منحرف شده است.

تولید اره میز

بعد ، شما باید گوشواره درست کنید. از ورق مس ساخته شده به ضخامت یک میلی متر ساخته شده است. پس از آن ، به قاب جایی وصل می شود که به دسته وصل می شود. بنابراین پیچ ، مهره بال و گوشواره گیره ای را تشکیل می دهد که در آن می توان موضوع گرمایش را ثابت کرد. ضخامت ورق دورالومین باید تا 0.8 میلی متر باشد. لازم است گونه های گیره ای از آن ساخته شود ، که بین آن دکمه سوئیچ قرار دارد.

پس از آن ، شما باید شکافی در تخته سه لا را برش دهید ، که از طریق آن پرونده می تواند پیش برود. با مته می توان این کار را انجام داد. برای انجام این کار ، سوراخ ها را در امتداد خط علامت گذاری ، سوراخ کنید و انتقال را صاف کنید. به جای تخته سه لا ، می توانید از پلاستیک ، فلز ، پلکسی گلاس و سایر موارد استفاده کنید. بعد ، سوراخ های نصب را روی تخته سه لا و صفحه پایه اره منبت کاری قرار دهید و سوراخ کنید.

سپس شما باید بر روی پایه تخته سه لا ، اره منبت کاری اره ای را بچسبانید تا پرونده از طریق شکاف عبور کند. شما ساختار را با گیره به میز وصل می کنید تا پرونده رو به جلو باشد. همچنین می توانید از هر راه ممکن سکو را ایمن کنید.
  پرونده اره منبت کاری اره مویی رایج است ، اما با آزاد کردن دست ها ، امکان برش خوب فراهم می شود.

تولید اره میز

می توانید از مارپیچ نیکروم از هر وسیله گرمایشی خانگی (به عنوان مثال آهن) به عنوان نخ گرمکن استفاده کنید. باید محکم شود تا بین انتهای شاخه های قاب محکم شود. برای گرم کردن نخ ، باید تنشی در حدود 14 ولت اعمال کنید. برای کنترل حالت کار ، می توانید از رئوست استفاده کنید.

جریان با ضخامت و طول رشته رشته نیکروم تعیین می شود. با استفاده از رئوستات می توان مقاومت بهینه جریان (حداکثر 5 تا 5 A) را ایجاد کرد ، که این امر بر دمای گرم شدن نخ تأثیر می گذارد. قبل از شروع کار لازم است تا قدرت فعلی مشخص شود. اما بخاطر داشته باشید که اگر نیرو خیلی زیاد باشد ، مواد برش خورده می توانند در شعله جذب شوند ، اما اگر کافی نباشد ، نتیجه نخواهد گرفت. یک اره منبت کاری اره مویی رومیزی این امکان را به شما می دهد که اشکال مختلفی از مواد را با خطوط پیچیده برش دهید.

قوانین استفاده از اره میز

هنگام کار با اره منبت کاری اره مویی باید از برخی قوانین پیروی کنید:

  • در طول برش ، روی ابزار سخت فشار ندهید ، در غیر این صورت در بهترین حالت سوزن شکسته می شود ، در بدترین حالت کار را خراب می کنید.
  • هر چند وقت یکبار اره ها را تعویض کنید. اره قدیمی می تواند سطح مواد را خراب و از بین ببرد.
    اگر با شیشه های آلی و آلیاژهای غیر آهنی کار می کنید ، هواپیمای محصول باید با آب مرطوب شود. این عمل باعث سرعت بخشیدن به روند و افزایش عمر اره می شود.
  • اگر در حال برش سطحی با ضخامت کمتر از یک میلی متر هستید ، یک ورق چوب یا تخته سه لا را در زیر مواد قرار دهید تا فرآوری شود.
  • قبل از برش ، لازم است مواد را تعمیر کنید. بهتر است برش های طولانی را با دست انجام ندهید ، خط ممکن است یک منحنی باشد.
  • برای برش مواد مختلف ، تیغه های مربوطه ، با پیچ و طول خاص لازم است.
  • با چرخاندن تنها پشت ابزار ، ابزار را بچرخانید.
  • هنگام برش ورقه ورقه ، یک نوار چسب به خط برش چسبانده می شود ، که باعث می شود مواد از تراشه محافظت شود.
  • اگر به بخش های خمیده نیاز دارید ، آونگ اره منبت کاری اره ای را به حداقل برسانید.

اگر هنوز طرز تهیه یک اره منبت کاری دسک تاپ را کاملاً درک نکرده اید ، یک ویدیو در مورد این روش تماشا کنید. این ابزار به شما امکان می دهد قطعات پیچیده ای را از چوب و مواد دیگر برش دهید ، بریدگی های طولی ، شیب دار ، مستقیم و عرضی ایجاد کنید. با کمک یک اره منبت کاری می توانید قطعات بزرگ ، قطعه کار گسترده و محصولات کوچک را پردازش کنید که در خانه اضافی نیست.

دستگاه اره منبت کاری اره مویی - دستگاه ویژه ای است که برای انجام کار روی چوب های اره ای ، مشتقات آن و همچنین سایر مواد (به عنوان مثال: پلاستیک ، ورق های خشک کن ، پلی استایرن و غیره) در امتداد خطوط منحنی و خطوط مستقیم طراحی شده است.

بسته به توان درایو برقی ، می توان به دو نوع تقسیم شد:

  • توان تا 150 وات
  • توان بیش از 150 وات

از ماشین آلات با قدرت حداکثر 150 وات عمدتا در خانه استفاده می شود ، برای تولید صنایع دستی مختلف از موادی با ضخامت متوسط و کم ضخامت.

ماشین آلات با قدرت پیشرانه بیش از 150 وات در هنگام کار با چوب سخت و سایر مواد عمدتا در شرایط صنعتی استفاده می شوند. چنین دستگاه های اره برقی به شما امکان می دهد تا با ضخامت مواد تا 10 سانتی متر کار کنید.

برای استفاده در منزل و نیمه حرفه ای ، برای صرفه جویی در هزینه ، می توانید دستگاه منبت کاری اره مویی خانگی تهیه کنید. در این حالت به وجود دانش بنیادی در لوله کشی و مهندسی برق و همچنین مقدار کمی ابزار دستی نیاز خواهید داشت.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اره نواری ، اره نواری فولاد بر با شرکت ماشین سازی ایمانی تماس حاصل فرمایید.

ماشین سازی ایمانی تولید کننده انواع اره نواری ، اره نواری فولاد بر آماده ارائه خدمت برای شما عزیزان می باشد.

ارسال نظر

  • (نمایش داده نخواهد شد)

* فیلدهای الزامی

جدیدترین مطالب